F.A.Z.-Institut: eerste plaats voor PCI bij de studie ”Hoogste kwaliteit 2022“

PCI Augsburg GmbH werd in oktober 2022 door het gerenommeerde F.A.Z.-Institut bekroond, en bereikte in de studie ”Hoogste kwaliteit 2022“ de eerste plaats met het hoogstmogelijke aantal punten in de categorie Bouwmaterialen en -toebehoren. Hiermee is de fabrikant van bouwchemische producten in Duitsland opnieuw de benchmark voor de sector.

De kwaliteit van producten en diensten is een essentiële succesfactor voor ondernemingen. Ze bepaalt de beeldvorming van ondernemingen – en is derhalve een belangrijk criterium bij de aankoopbeslissing. Tegen deze achtergrond analyseerde het F.A.Z.-Institut in het kader van de studie ”Hoogste kwaliteit 2022“ 19.000 ondernemingen binnen een onderzoeksperiode van 1 september 2021 tot 31 augustus 2022 met betrekking tot verschillende thema's, van klanttevredenheid en innovatiegraad tot duurzaamheid en aanbeveling, en stelde bovendien gedetailleerde vragen ten aanzien van kwaliteitsbeheer, kwaliteitscontroles, klantenservice etc. Hierbij behaalde PCI Augsburg GmbH met 100 van 100 mogelijke punten opnieuw de eerste plaats in de categorie Bouwmaterialen en -toebehoren, en is zodoende de benchmark van de sector.

PCI Augsburg GmbH behoort tot de toonaangevende fabrikanten van bouwchemische producten in Duitsland, met meer dan 1200 medewerkers en een omzet van bijna 350 miljoen euro. De onderneming biedt innovatieve en duurzame producten en oplossingen voor de bouwtrends van morgen. Hiermee is PCI al meer dan 40 jaar marktleider in de Duitstalige tegelbranche.

PCI wist tot nu toe al talrijke prijzen in de wacht te slepen, waaronder bijv. ”Populairste werkgever van Duitsland“ en “Opleidingskampioen van Duitsland“ (F.A.Z.-Institut, 2022), ”Beste reputatie“ (Focus Money, 2022), ”Beste in de branche“ (VBÖ-onderscheiding 2022), ”Onderneming van het jaar“ (Focus Money, 2022), ”Digital Champion“ (Focus Money, 2021 en 2022), ”Trendsetter van de Duitse economie“ (F.A.Z.-Institut, 2021), ”Merk van de eeuw“ voor het merk THOMSIT op het gebied van vloerbedekkingen (ZEIT Verlag, sinds 2019) en “Duits traditiemerk“ (PLUS X AWARD, 2019), alsmede diverse productprijzen.

“Onze hoogste prioriteit bij productontwikkeling en productie is de beste kwaliteit voor wat betreft alle producteigenschappen. Dit wordt aangevuld met een uitgebreid dienstenpakket,“ aldus Stephan Tschernek, hoofd Marketing van de PCI-Groep. ”We zijn dan ook bijzonder trots op deze prijs. Om als premium leverancier onze eigen claim bevestigd te zien door een gerenommeerd instituut is voor ons zowel een bevestiging als een stimulans.“

Voor de studie heeft het Duitse Instituut voor Management en Economisch Onderzoek (IMWF) in opdracht van het F.A.Z.-Institut (een bedrijf van de Frankfurter Allgemeine Zeitung-uitgeversgroep) ongeveer 19.000 bedrijven geanalyseerd. Hiervoor gebruikte het instituut de gegevens van een sociale lijst met 19 miljoen vermeldingen in enkele honderden miljoenen online bronnen. Daarnaast werden uitgebreide en gestructureerde online vragenlijsten geëvalueerd.

Samen staan we sterker als Sika. Onze expertise in productontwikkeling en -onderzoek wordt gebundeld om innovatie en duurzaamheid te bevorderen.

Dit

mehr

De THOMSIT-renovatiesystemencampagne die begin 2022 werd gelanceerd, maakt het werk op de bouwplaats voor de vakman zo eenvoudig mogelijk. Sindsdien

mehr

De sterke hechtkracht van de nieuwe lijm voor textiele vloerbedekkingen THOMSIT T 420 zorgt voor een zeer goede hechting, zodat de lijm geschikt is

mehr

De begin 2022 gestarte campagne voor THOMSIT-renovatiesystemen maakt werkzaamheden op de bouwplaats voor de vakman zo eenvoudig mogelijk. Hiertoe

mehr

THOMSIT startte vorig jaar met de jaarcampagne Renovatiesystemen, waarbij de vakman centraal staat. Het doel van THOMSIT is om de werkzaamheden op de

mehr

Met het nieuwe renovatiesysteem zet THOMSIT de vorig jaar gestarte jaarcampagne voort. Met de THOMSIT-renovatiesystemen is de vakman op de bouwplaats

mehr

In de toekomst zal de PCI Group zich meer richten op individuele evenementen bij klanten, die optimaal kunnen worden aangepast aan actuele thema's en

mehr

De bouwsector met inbegrip van de bouwchemie is verantwoordelijk voor een groot deel van de CO2-emissies. Als toonaangevende fabrikant van chemische

mehr

THOMSIT zet de begin 2022 gestarte campagne van de renovatiesystemen ook in het nieuwe jaar voort. Het doel is om vaklieden het werk op de bouwplaats

mehr

Tot nu toe produceerde het bedrijf in de bestaande parketlijminstallatie circa 900 ton* SMP-lijm voor de merken THOMSIT en PCI. Met een investering

mehr
Zoek naar in productnaam: