THOMSIT als “Merk van de Eeuw” in de vloertechniek

Na in 2019 al te zijn geëerd, wordt THOMSIT nu opnieuw bekroond als Merk van de Eeuw. De prijs “Duitse normen – Merken van de Eeuw” is een van de oudste in Duitsland, en wordt aan het eind van het jaar officieel uitgereikt in Frankfurt am Main. Om de drie jaar publiceert de gerenommeerde uitgevergroep “Die Zeit” de bekroonde merken en definieert de who-is-who van de Duitse economie. Daarmee erkent de uitgever THOMSIT als het in heel Duitsland toonaangevende merk in de vloertechniek.

THOMSIT werd in 1946 als productmerk van de Thompson-Werke GmbH in Düsseldorf opgericht en maakt sinds 2017 als hoofdmerk voor vloertechniek deel uit van PCI Augsburg GmbH, de toonaangevende fabrikant van bouwchemische producten in Duitsland, met meer dan 1200 medewerkers en een omzet van aanzienlijk meer dan 300 miljoen euro. Sinds zijn oprichting heeft THOMSIT, dat in 2021 zijn 75-jarig bestaan viert, met talrijke innovatieve producten gezorgd voor een revolutie op de markt voor vloerbedekkings- en parket-legmaterialen.

 

Holger Sommer, Director Business Unit Floor Laying Systems, is verheugd over de nieuwe onderscheiding. “THOMSIT is in heel Duitsland het toonaangevende merk in vloertechniek. Sinds de herpositionering in 2019 hebben we het merkprofiel nog duidelijker aangescherpt en fors geïnvesteerd in de digitale aanwezigheid en dienstverlening", aldus Sommer. "Maar wat vooral telt is het vertrouwen van onze klanten in het merk, waar we elke dag opnieuw aan werken.“

 

De prijs "Duitse normen - Merken van de Eeuw" is een van de oudste in Duitsland. Om de drie jaar publiceert de gerenommeerde uitgevergroep “Die Zeit” de bekroonde merken en definieert de who-is-who van de Duitse economie. De jury bestaat uit leidinggevenden uit het bedrijfsleven, de media en de creatieve industrie, en uit medewerkers van de uitgeversgroep. Bekroond worden traditionele bedrijven met een hoge graad van erkenning, en merken met duidelijke onderscheidende kenmerken, die in het collectieve bewustzijn staan voor een hele productcategorie.

 

Het evaluatieproces, dat in de loop van de nieuwe editie opener en transparanter is geworden, is nu voltooid; de uitgever heeft de resultaten aan de merkeigenaren meegedeeld. De officiële uitreiking van de merkenprijs vindt plaats ter gelegenheid van de première van het boek eind 2021 in Frankfurt am Main, aan de vooravond van het Duitse Economische Forum.

Samen staan we sterker als Sika. Onze expertise in productontwikkeling en -onderzoek wordt gebundeld om innovatie en duurzaamheid te bevorderen.

Dit

mehr

De THOMSIT-renovatiesystemencampagne die begin 2022 werd gelanceerd, maakt het werk op de bouwplaats voor de vakman zo eenvoudig mogelijk. Sindsdien

mehr

De sterke hechtkracht van de nieuwe lijm voor textiele vloerbedekkingen THOMSIT T 420 zorgt voor een zeer goede hechting, zodat de lijm geschikt is

mehr

De begin 2022 gestarte campagne voor THOMSIT-renovatiesystemen maakt werkzaamheden op de bouwplaats voor de vakman zo eenvoudig mogelijk. Hiertoe

mehr

THOMSIT startte vorig jaar met de jaarcampagne Renovatiesystemen, waarbij de vakman centraal staat. Het doel van THOMSIT is om de werkzaamheden op de

mehr

Met het nieuwe renovatiesysteem zet THOMSIT de vorig jaar gestarte jaarcampagne voort. Met de THOMSIT-renovatiesystemen is de vakman op de bouwplaats

mehr

In de toekomst zal de PCI Group zich meer richten op individuele evenementen bij klanten, die optimaal kunnen worden aangepast aan actuele thema's en

mehr

De bouwsector met inbegrip van de bouwchemie is verantwoordelijk voor een groot deel van de CO2-emissies. Als toonaangevende fabrikant van chemische

mehr

THOMSIT zet de begin 2022 gestarte campagne van de renovatiesystemen ook in het nieuwe jaar voort. Het doel is om vaklieden het werk op de bouwplaats

mehr

Tot nu toe produceerde het bedrijf in de bestaande parketlijminstallatie circa 900 ton* SMP-lijm voor de merken THOMSIT en PCI. Met een investering

mehr
Zoek naar in productnaam: