Thomsit hecht grote waarde aan deze onderscheiding: het bedrijf maakt sinds 2017 deel uit van de PCI Groep. Sinds begin 2019 is PCI het merk Thomsit aan het herpositioneren. Met de claim „make it!“ geeft de PCI Groep de boodschap af dat Thomsit dynamisch is, op trends anticipeert en proactief impulsen op de markt afgeeft. Dat is pakkend in beelden vertaald in de Imagefilm die nu is onderscheiden. Het concept en de realisatie hebben de vakjury volledig overtuigd.
Tijdens de galaprijsuitreiking op 7 november in het Duitse Celle ontving Thomsit in de categorie „Beste Imagefilm“ de felbegeerde Gouden Architects´ Darling Award. Holger Sommer, Director Business Management Floor Laying Europe, is blij met de onderscheiding: „Wij zijn zeer verheugd dat een zo prominente jury deze film heeft onderscheiden. Daaruit blijkt dat wij op de goede weg zijn om de nieuwe merkwaarden uit te dragen en dat wij hiervoor erkenning ontvangen van de deskundigen."
Heinze Architects´ Darling Award
De Architects‘ Darling Awards zijn dit jaar voor de negende keer op rij uitgereikt. Er zijn twee soorten Awards: voor de Product Award, die in 24 categorieën producten van de bouwsector beoordeelt, worden jaarlijks zo’n 2.000 architecten en ontwerpers geënquêteerd. De Jury Award onderscheidt daarentegen in 12 verschillende mediacategorieën diverse uitingen, van de beste advertentie tot het beste referentieobject. De Awards zijn een initiatief van de informatiedienstverlener voor de bouwsector Heinze GmbH in Celle.